Arduino Leonardo - elektroninen lukko

Asetettu päälle

Vika koodissa EEPROM-muistissa

Nyt voimme saada koodin, tarkistaa sen, mutta entä sen tallentaminen. Koska kun nollaat Arduino RAM tyhjennetään, joten meidän on löydettävä toinen tapa tallentaa se ja pystyä muuttamaan sitä lataamatta ohjelmaa uudelleen. Tässä EEPROM astuu peliin...

Joten meidän on käytettävä EEPROM-kirjastoa.

Storing and Getting the code from EEPROM

Joten nyt voimme tallentaa ja saada koodin EEPROM:ista, on aika sallia sen muuttaa koodi, kun ohjelma on vielä käynnissä Arduino .

Changing the code while the program is running

Tämänhetkinen sivu 9. Koodi - osa 4 - Lisää koodeja 1. Johdanto 2. Kaavio 3. Näppäimistö 4. LCD-moduuli 5. Servo 6. Koodi - osa 1 - Näppäimistö 7. Koodi - osa 2 - LCD 8. Koodi - osa 3 - Koodi 9. Koodi - osa 4 - Lisää koodeja 10. Koodi - osa 5 - Setup and Loop 11. Koko koodi lähettänyt

Kommentit

Webwinkelkeur Kiyoh Trustpilot Opencircuit