Käyttöehdot

Kun astut sivustolle ja käytät sitä, sinun katsotaan lukeneen ja hyväksyneen nämä käyttöehdot. Jos et hyväksy näitä käyttöehtoja tai jotakin niiden osaa, sinun ei tule käyttää tai käyttää verkkosivustoa. Opencircuit pidättää oikeuden muuttaa näitä käyttöehtoja milloin tahansa. Tämän verkkosivuston (tai minkä tahansa Opencircuitmuut sivustot) muutoksen jälkeen hyväksyt muutetut käyttöehdot. Suosittelemme, että tarkistat käyttöehdot usein. Jos et hyväksy käyttöehtojen muutoksia, sinun on välittömästi lopetettava käyttöehtojen käyttö Opencircuit verkkosivustoja.


Indeksi

1 artikla – Määritelmät
Artikla 2 – Yrittäjän henkilöllisyys
3 artikla - Soveltaminen
Artikla 4 – Tarjous
5 artikla - Sopimus
6 artikla - Peruuttamisoikeus
7 artikla – Peruuttamisesta aiheutuvat kulut
8 artikla - Peruuttamisoikeuden poissulkeminen
Artikla 9 - Hinta
Artikla 10 - Vaatimustenmukaisuus ja takuu
Artikla 11 - Toimitus ja toteutus
12 artikla – Kestotapahtumat: kesto, peruuttaminen ja uusiminen
13 artikla – Maksu
14 artikla – Valitusmenettely
15 artikla - Riita-asiat
16 artikla - Lisä- tai erilaiset määräykset
Artikla 17 - Lahjakortit

1 artikla – Määritelmät

Näissä ehdoissa sovelletaan seuraavia määritelmiä:

Harkinta-aika: aika, jonka kuluessa kuluttaja voi käyttää peruuttamisoikeuttaan;
Kuluttaja: luonnollinen henkilö, joka ei harjoita ammattia tai liiketoimintaa ja joka tekee etäsopimuksen yrittäjän kanssa;
Päivä: kalenteripäivä;
Kestotapahtuma: etäsopimus, joka koskee sarjaa tuotteita ja/tai palveluita, joiden toimitus- ja/tai ostovelvoite jakautuu ajalle;
Kestävä tietoväline: mikä tahansa keino, jonka avulla kuluttaja tai yrittäjä voi tallentaa hänelle henkilökohtaisesti osoitettua tietoa tavalla, joka mahdollistaa tallennetun tiedon myöhemmin kuulemisen ja muuttamattoman jäljentämisen.
Peruuttamisoikeus: kuluttajan mahdollisuus irtisanoa etäsopimus harkinta-ajan kuluessa;
Mallilomake: yrittäjän saataville asettama peruuttamislomake, jonka kuluttaja voi täyttää halutessaan käyttää peruuttamisoikeuttaan.
Yrittäjä: luonnollinen henkilö tai oikeushenkilö, joka tarjoaa tuotteita ja/tai palveluita kuluttajille etänä;
Etäsopimus: sopimus, jossa elinkeinonharjoittajan järjestämän tuotteiden ja/tai palvelujen etämyyntijärjestelmän puitteissa, sopimuksen tekemiseen asti, käytetään yksinomaan yhtä tai useampaa etäkauppatekniikkaa viestintä;
Etäviestintätekniikka: keino, jolla voidaan tehdä sopimus ilman, että kuluttaja ja yrittäjä tapaavat samanaikaisesti samassa huoneessa.
Yleiset ehdot: nämä yrittäjän yleiset sopimusehdot.

Artikla 2 – Yrittäjän henkilöllisyys

Opencircuit OÜ
Keemia tn 4
10616 Tallinn
Estonia

Puhelinnumero: +31 850014013
Sähköpostiosoite: info@opencircuit.nl
Kauppakamarin numero: 14640654
ALV-tunniste: EE102382956

3 artikla - Soveltaminen

Nämä yleiset ehdot koskevat jokaista yrittäjän tarjousta sekä jokaista yrittäjän ja kuluttajan välistä etäsopimusta ja tilausta.
Ennen etäsopimuksen tekemistä näiden yleisten ehtojen teksti on kuluttajan saatavilla. Jos tämä ei ole kohtuudella mahdollista, ilmoitetaan ennen etäsopimuksen tekemistä, että yleiset ehdot ovat nähtävissä yrittäjän luona ja ne lähetetään kuluttajan pyynnöstä maksutta mahdollisimman pian.
Jos etäsopimus tehdään sähköisesti, edellisen kohdan estämättä ja ennen etäsopimuksen tekemistä, näiden yleisten ehtojen teksti voidaan saattaa kuluttajan saataville sähköisesti siten, että kuluttaja voidaan tallentaa yksinkertaiseen tavalla kestävällä tietovälineellä. Jos tämä ei ole kohtuudella mahdollista, ennen etäsopimuksen tekemistä ilmoitetaan, missä yleisiin ehtoihin voi tutustua sähköisesti ja että ne lähetetään kuluttajan pyynnöstä maksutta sähköisesti tai muuten.
Jos näiden yleisten ehtojen lisäksi sovelletaan tiettyjä tuote- tai palveluehtoja, sovelletaan toista ja kolmatta kohtaa soveltuvin osin ja kuluttaja voi aina vedota hänelle edullisimpaan sovellettavaan säännökseen ristiriitaisten yleisten ehtojen ja ehdot. On.
Jos näiden yleisten ehtojen yksi tai useampi ehto milloin tahansa on kokonaan tai osittain mitätön tai tuhoutunut, sopimus ja nämä ehdot pysyvät voimassa muilta osin ja kyseinen ehto korvataan määräyksellä keskinäisessä neuvottelussa. ilman viivettä. mahdollisimman lähelle alkuperäistä.
Tilanteet, joita ei ole säännelty näissä yleisissä ehdoissa, on arvioitava näiden yleisten ehtojen "hengessä".
Epävarmuudet yhden tai useamman ehdojemme kohdan tulkinnasta tai sisällöstä on selitettävä näiden ehtojen "hengessä".

Artikla 4 – Tarjous

Jos tarjouksella on rajoitettu voimassaoloaika tai se on ehdollinen, tämä mainitaan nimenomaisesti tarjouksessa.
Tarjous on velvoton. Yrittäjällä on oikeus muuttaa ja mukauttaa tarjousta.
Tarjous sisältää täydellisen ja tarkan kuvauksen tarjotuista tuotteista ja/tai palveluista. Kuvaus on riittävän yksityiskohtainen, jotta kuluttaja voi arvioida tarjouksen asianmukaisesti. Jos yrittäjä käyttää kuvia, ne ovat todellinen esitys tarjotuista tuotteista ja/tai palveluista. Ilmeiset virheet tai ilmeiset virheet tarjouksessa eivät sido yrittäjää.
Kaikki tarjouksessa olevat kuvat ja tekniset tiedot ovat suuntaa antavia, eivätkä ne voi johtaa hyvitykseen tai sopimuksen purkamiseen.
Tuotteiden mukana olevat kuvat ovat todellinen esitys tarjotuista tuotteista. Yrittäjä ei voi taata, että näytetyt värit vastaavat tarkasti tuotteiden todellisia värejä. Jokainen tarjous sisältää sellaiset tiedot, että kuluttajalle on selvää, mitkä oikeudet ja velvollisuudet liittyvät tarjouksen hyväksymiseen.



5 artikla - Sopimus

Jollei 4 kohdan määräyksistä muuta johdu, sopimus syntyy, kun kuluttaja hyväksyy tarjouksen ja siihen liittyvät ehdot täyttyvät.
Jos kuluttaja on hyväksynyt tarjouksen sähköisesti, yrittäjä vahvistaa välittömästi tarjouksen vastaanottamisen sähköisesti. Niin kauan kuin yrittäjä ei ole vahvistanut tätä hyväksyntää, kuluttaja voi purkaa sopimuksen.
Jos sopimus tehdään sähköisesti, yrittäjä ryhtyy tarvittaviin teknisiin ja organisatorisiin toimenpiteisiin sähköisen tiedonsiirron ja turvallisen verkkoympäristön varmistamiseksi. Jos kuluttaja voi maksaa sähköisesti, yrittäjä ryhtyy tarvittaviin turvatoimiin.
Yrittäjä voi saada selville - lain puitteissa - voiko kuluttaja täyttää maksuvelvoitteensa sekä kaikista niistä tosiseikoista ja tekijöistä, jotka ovat tärkeitä etäsopimuksen vastuullisen tekemisen kannalta. Jos yrittäjällä on tämän selvityksen perusteella painavia syitä olla tekemättä sopimusta, hänellä on oikeus evätä toimeksianto tai pyyntö perustellusti tai liittää toimeenpanoon erityisehtoja.
Pitkäaikaisessa liiketoimessa edellisen kappaleen säännös koskee vain ensimmäistä toimitusta.
Jokainen sopimus solmitaan lykkäävin ehdoin kyseisten tuotteiden riittävästä saatavuudesta.



6 artikla - Peruuttamisoikeus

Tuotteita toimitettaessa:
Ostaessaan tuotteita kuluttajalla on mahdollisuus purkaa sopimus syytä ilmoittamatta 14 päivän kuluessa. Tämä harkinta-aika alkaa siitä päivästä, jona kuluttaja tai kuluttajan etukäteen määräämä edustaja on vastaanottanut tuotteen ja ilmoittanut yrittäjälle.
Harkinta-ajan aikana kuluttaja käsittelee tuotetta ja pakkausta huolellisesti. Hän purkaa tai käyttää tuotetta vain siinä määrin kuin on tarpeen arvioidakseen, haluaako hän säilyttää tuotteen. Mikäli hän käyttää peruuttamisoikeuttaan, hän palauttaa tuotteen kaikkiin toimitettuineen ja - mikäli kohtuudella mahdollista - alkuperäisessä kunnossa ja pakkauksessaan yrittäjälle yrittäjän antamien järkevien ja selkeiden ohjeiden mukaisesti.
Jos kuluttaja haluaa käyttää peruuttamisoikeuttaan, hän on velvollinen ilmoittamaan siitä yrittäjälle 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Kuluttajan on ilmoitettava tästä mallilomakkeella tai muulla viestintävälineellä, kuten sähköpostilla. Kun kuluttaja on ilmoittanut haluavansa käyttää peruuttamisoikeuttaan, tulee asiakkaan palauttaa tuote 14 päivän kuluessa. Kuluttajan on todistettava, että toimitettu tavara on palautettu ajoissa, esimerkiksi lähetystositella.
Jos asiakas ei ole 2 ja 3 kohdassa tarkoitettujen määräaikojen umpeutumisen jälkeen ilmoittanut haluavansa käyttää peruuttamisoikeuttaan. ei ole palauttanut tuotetta yrittäjälle, osto on tosiasia.



7 artikla – Peruuttamisesta aiheutuvat kulut

Jos kuluttaja käyttää peruuttamisoikeuttaan, palautuskulut ovat enimmäismäärät hänen tililleen.
Jos kuluttaja on maksanut summan, yrittäjä palauttaa tämän summan mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 14 päivän kuluessa peruuttamisesta. Tämä edellyttää, että verkkojälleenmyyjä on jo vastaanottanut tuotteen takaisin tai että täydellinen palautus voidaan toimittaa. Takaisinmaksu suoritetaan kuluttajan käyttämää maksutapaa käyttäen, ellei kuluttaja nimenomaisesti anna lupaa toiselle maksutavalle.
Jos tuote vahingoittuu kuluttajan huolimattomasta käsittelystä, kuluttaja on vastuussa tuotteen arvon menetyksestä.
Kuluttaja ei voi olla vastuussa tuotteen arvonalentumisesta, jos yrittäjä ei ole antanut kaikkia lain edellyttämiä peruuttamisoikeuteen liittyviä tietoja, tämä on tehtävä ennen ostosopimuksen tekemistä.



8 artikla - Peruuttamisoikeus

Yrittäjä voi sulkea pois kuluttajan peruuttamisoikeuden 2 ja 3 kohdassa kuvatun tuotteiden osalta. Peruuttamisoikeuden poissulkeminen on voimassa vain, jos yrittäjä on ilmoittanut tämän selvästi tarjouksessaan vähintään hyvissä ajoin ennen sopimuksen tekemistä.



Artikla 9 - Hinta


Tarjouksessa mainittuna voimassaoloaikana tarjottujen tuotteiden ja/tai palveluiden hintoja ei koroteta lukuun ottamatta arvonlisäverokantojen muutoksista johtuvia hinnanmuutoksia.
Toisin kuin edellisessä kappaleessa, yrittäjä voi tarjota vaihtuvilla hinnoilla tuotteita tai palveluita, joiden hinnat ovat rahoitusmarkkinoiden vaihteluiden alaisia ja joihin yrittäjällä ei ole vaikutusta. Tämä riippuvuus heilahteluista ja se, että mahdolliset hinnat ovat tavoitehintoja, on ilmoitettu tarjouksessa.
Hinnankorotukset 3 kuukauden sisällä sopimuksen tekemisestä ovat sallittuja vain, jos ne johtuvat lakisääteisistä määräyksistä tai määräyksistä.
Tuotteiden tai palveluiden tarjouksessa ilmoitetut hinnat sisältävät arvonlisäveron.
Kaikki hinnat sisältävät kirjoitusvirheitä, paino- ja ladontavirheitä. Mitään vastuuta ei oteta kirjoitusvirheiden, tulostus- ja kirjoitusvirheiden seurauksista. Kirjoitus-, paino- ja painovirheiden sattuessa yrittäjä ei ole velvollinen toimittamaan tuotetta virheellisen hinnan mukaan.



Artikla 10 - Vaatimustenmukaisuus ja takuu


Yrittäjä takaa, että tuotteet ja/tai palvelut ovat sopimuksen, tarjouksessa mainittujen eritelmien, kohtuullisten luotettavuus- ja/tai käytettävyysvaatimusten sekä sopimuksen tekopäivänä voimassa olevien lakien ja/tai viranomaisten määräysten mukaisia. . Sovittaessa yrittäjä takaa myös tuotteen soveltuvuuden muuhun kuin normaaliin käyttöön.
Yrittäjän, valmistajan tai maahantuojan antama takuu ei vaikuta niihin laillisiin oikeuksiin ja vaatimuksiin, joita kuluttaja voi sopimuksen perusteella vedota yrittäjää vastaan.
Mahdollisista virheistä tai virheellisesti toimitetuista tuotteista on ilmoitettava yrittäjälle kirjallisesti 2 kuukauden kuluessa toimituksesta. Tuotteet tulee palauttaa alkuperäisessä pakkauksessa ja uudenveroisessa kunnossa.
Yrittäjän takuuaika vastaa valmistajan takuuaikaa. Yrittäjä ei kuitenkaan ole koskaan vastuussa tuotteiden perimmäisestä soveltuvuudesta kuluttajan jokaiseen yksittäiseen käyttötarkoitukseen, eikä myöskään tuotteiden käyttöä tai käyttöä koskevista neuvoista.



Artikla 11 - Toimitus ja toteutus

Yrittäjä tulee olemaan mahdollisimman varovainen vastaanottaessaan ja toteuttaessaan tuotetilauksia sekä arvioidessaan palveluhakemuksia.
Toimituspaikka on osoite, jonka kuluttaja on ilmoittanut yritykselle.
Tämän pykälän 4 momentin säännöksiä noudattaen yritys toteuttaa vastaanotetut tilaukset viipymättä, kuitenkin viimeistään 30 päivän kuluessa, ellei kuluttaja ole sopinut pidemmästä toimitusajasta. Jos toimitus viivästyy tai jos tilausta ei voida toteuttaa tai se on vain osittainen, kuluttajalle ilmoitetaan tästä viimeistään 30 päivän kuluessa tilauksen tekemisestä. Kuluttajalla on tällöin oikeus purkaa sopimus ilman kuluja. Kuluttajalla ei ole oikeutta korvaukseen.
Kaikki toimitusajat ovat ohjeellisia. Kuluttaja ei voi saada oikeuksia mistään mainituista ehdoista. Määräajan ylittäminen ei oikeuta kuluttajaa korvaukseen.
Purkautuessa tämän artiklan 3 kohdan mukaisesti yrittäjä palauttaa kuluttajan maksaman summan mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 14 päivän kuluessa purkamisesta.
Jos tilatun tuotteen toimitus osoittautuu mahdottomaksi, yrittäjä tekee kaikkensa saadakseen korvaavan tuotteen saataville. Viimeistään toimituksen yhteydessä ilmoitetaan selkeästi ja ymmärrettävästi, että korvaava tuote toimitetaan. Korvaavien tuotteiden peruuttamisoikeutta ei voida sulkea pois. Mahdollisen palautuslähetyksen kustannukset ovat yrittäjän vastuulla.
Tuotteiden vahingoittumis- ja/tai katoamisriski on yrittäjällä toimitushetkeen asti kuluttajalle tai etukäteen nimetylle ja yrittäjän tiedoksi ilmoittamalle edustajalle, ellei toisin ole nimenomaisesti sovittu.



12 artikla – Kestotapahtumat: kesto, peruuttaminen ja jatkaminen

Peruutus
1. Kuluttaja voi irtisanoa toistaiseksi tehdyn ja tavaroiden (mukaan lukien sähkön) tai palveluiden säännölliseen toimitukseen ulottuvan sopimuksen sovittuja peruutussääntöjä noudattaen ja enintään kuukauden irtisanomisajalla. .

2. Kuluttaja voi irtisanoa määräaikaisen sopimuksen, joka ulottuu tavaroiden (mukaan lukien sähkön) tai palveluiden säännölliseen toimitukseen, milloin tahansa määräajan päättyessä sovittua noudattaen milloin tahansa. peruutussäännöt ja vähintään kuukauden irtisanomisaika.

Laajennus

Määräajaksi tehtyä sopimusta, joka ulottuu tavaroiden (mukaan lukien sähkön) tai palveluiden säännölliseen toimitukseen, ei voida hiljaisesti jatkaa tai uusia määräajaksi.
Toisin kuin edellisessä kappaleessa, määräajaksi tehty sopimus, joka ulottuu päivittäisten uutisten ja viikoittain sanoma- ja aikakauslehtien säännölliseen jakeluun, voidaan pidentää hiljaisesti enintään kolmen kuukauden määräajaksi, jos kuluttaja vastustaa tätä laajennettua sopimusta. voi peruuttaa jatkoajan päättymisen enintään kuukauden irtisanomisajalla.

Määräajaksi tehty sopimus, joka ulottuu tavaroiden tai palvelujen säännölliseen toimitukseen, voidaan jatkaa hiljaisesti toistaiseksi vain, jos kuluttaja voi milloin tahansa irtisanoa sopimuksen enintään kuukauden irtisanomisajalla ja enintään kolmen kuukauden irtisanomisaika, jos sopimus ulottuu päivä-, uutis- ja viikkolehtien ja aikakauslehtien säännölliseen, mutta harvemmin kuin kerran kuukaudessa tapahtuvaan jakeluun.
Päivä-, uutis- ja viikko- ja aikakauslehtien säännöllistä jakelua (koe- tai tutustumistilaus) koskeva määräaikainen sopimus ei jatku hiljaisesti ja päättyy automaattisesti koe- tai tutustumisjakson jälkeen.

Kesto

Jos sopimus on kestoltaan yli vuoden, kuluttaja voi irtisanoa sopimuksen milloin tahansa vuoden kuluttua enintään yhden kuukauden irtisanomisajalla, ellei kohtuullisuus ja oikeudenmukaisuus vastusta irtisanomista ennen sovitun keston päättymistä.

13 artikla – Maksu


Ellei toisin ole sovittu, kuluttajan velat on maksettava 7 työpäivän kuluessa 6 artiklan 1 kohdassa tarkoitetun harkinta-ajan alkamisesta. Jos palvelun tarjoamisesta on sovittu, tämä aika alkaa kuluttajan jälkeen. on saanut vahvistuksen sopimuksesta.
Kuluttajalla on velvollisuus ilmoittaa välittömästi yrittäjälle toimitettujen tai ilmoitettujen maksutietojen epätarkkuuksista.
Jos kuluttaja jättää maksun laiminlyönnin, yrittäjällä on oikeus oikeudellisin rajoituksin periä kohtuulliset kulut, jotka on ilmoitettu kuluttajalle etukäteen.

14 artikla – Valitusmenettely


Yrittäjällä on riittävästi julkistettu valitusmenettely ja hän käsittelee valituksen tämän valitusmenettelyn mukaisesti.
Reklamaatio sopimuksen toimeenpanosta tulee esittää täydellisesti ja selkeästi kuvattuna yrittäjälle 2 kuukauden kuluessa siitä, kun kuluttaja on havainnut puutteet.
Yrittäjälle tehtyihin valituksiin vastataan 14 päivän kuluessa vastaanottamisesta. Jos valitus vaatii ennakoitavissa olevaa pidempää käsittelyaikaa, yrittäjä vastaa 14 päivän kuluessa vastaanottoilmoituksella ja mainitsemalla, milloin kuluttaja voi odottaa tarkempaa vastausta.
Jos valitusta ei voida ratkaista keskinäisellä neuvottelulla, syntyy riita, joka on riidanratkaisumenettelyn alainen.
Reklamaatiotapauksissa kuluttajan tulee ensin kääntyä yrittäjän puoleen. Mikäli verkkokauppa on sidoksissa Stichting WebwinkelKeuriin ja valituksissa, joita ei voida ratkaista yhteisellä sopimuksella, tulee kuluttajan ottaa yhteyttä Stichting WebwinkelKeuriin ( www.webwinkelkeur.nl ), joka välittää veloituksetta. Tarkista, onko tällä verkkokaupalla jäsenyyttä osoitteessa https://www.webwinkelkeur.nl/ledenlijst/ . Mikäli ratkaisuun ei ole vielä päästy, kuluttajalla on mahdollisuus saada valitus käsittelemään Stichting WebwinkelKeurin nimeämä riippumaton riitalautakunta, jonka päätös on sitova ja sekä yrittäjä että kuluttaja hyväksyvät tämän sitovan päätöksen. Riidan toimittamisesta tälle riitakomitealle aiheutuu kuluja, jotka kuluttajan on maksettava asianomaiselle lautakunnalle. On myös mahdollista rekisteröidä valituksia eurooppalaisen ODR-foorumin kautta ( http://ec.europa.eu/odr ).
Reklamaatio ei keskeytä yrittäjän velvoitteita, ellei yrittäjä kirjallisesti toisin ilmoita.
Jos yrittäjä totesi valituksen perustelluksi, yrittäjä vaihtaa tai korjaa toimitetut tuotteet oman harkintansa mukaan veloituksetta.



15 artikla - Riita-asiat

Vain Alankomaiden lakia sovelletaan yrittäjän ja kuluttajan välisiin sopimuksiin, joihin sovelletaan näitä yleisiä ehtoja. Vaikka kuluttaja asuu ulkomailla.
Wienin myyntisopimusta ei sovelleta.

16 artikla - Lisä- tai erilaiset määräykset


Näistä yleisistä ehdoista poikkeavat lisäsäännökset tai määräykset eivät saa olla kuluttajan vahingoksi ja ne on tallennettava kirjallisesti tai siten, että kuluttaja voi tallentaa ne helposti saatavilla olevalla tavalla kestävälle tietovälineelle.

Artikla 17 - Lahjakortit


Lahjakortit ovat lunastettavissa vuoden ajan lahjakortin ostamisesta.
Lahjakortin luottoa ei voi vaihtaa rahaksi.
Lahjakorttihyvityksiä ei voi kuitata erääntyneisiin saataviin.
Säilytä lahjakortti, kunnes se on käytetty kokonaan, äläkä heitä sitä pois ennen kuin olet vastaanottanut tilatut tuotteet. Tarkista huolellisesti, onko lahjakortissasi todellakaan saldoa jäljellä.
Opencircuit ei vastaa sähköpostiosoitteen kirjoitusvirheistä lahjakorttia ostettaessa. Sinun on annettava voimassa oleva sähköpostiosoite saadaksesi aktivointilinkin.
Opencircuit ei ole vastuussa lahjakorttien katoamisesta, varkaudesta, väärinkäytöstä, käyttökelvottomuudesta, joka johtuu vaurioista tai toimituksen viivästymisestä (esim. teknisistä ongelmista).
Jos lahjakorttien ostamiseen tai lunastamiseen liittyy petos, petoksen yritys tai epäillään muuta laitonta toimintaa, Opencircuit on oikeus peruuttaa lahjakortti ja asiakastili(t) ja/tai suorittaa maksu muulla vaatimallaan tavalla. . Asiaankuuluvien varojen vapauttamista tai maksamista ei voida vaatia.
Lahjakortteja ei voi palauttaa tilauksen jälkeen.
Webwinkelkeur Kiyoh Trustpilot Opencircuit