Valitukset

Aina voi käydä niin, että jokin ei mene suunnitelmien mukaan. Pidämme erittäin tärkeänä, että asiakkaat ovat tyytyväisiä, mutta valitettavasti teemme joskus myös virheitä. Suosittelemme, että ilmoitat meille välittömästi valituksista. Autamme sinua mielellämme.

Puhelin

Olemme tavoitettavissa puhelimitse maanantaista perjantaihin 9.00 - 17.00 välillä.

+31 850014013

E-mail

Keskimääräinen vastausaika: 2 toimistoaika.


...

Facebook

Esitä kysymyksesi facebookissa.



OpencircuitNL

Mitä nyt?

Olemme iloisia voidessamme ratkaista valituksesi. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, olemme tavoitettavissa 6 päivää viikossa live chatin, sähköpostin ja puhelimen välityksellä.

Oletko tyytymätön palveluumme?

Aina voi käydä niin, että jokin ei mene ihan suunnitelmien mukaan. Suosittelemme, että teet valituksen ensin meille jollakin yllä olevista yhteydenottotavoista. Jos tämä ei johda ratkaisuun, on mahdollista rekisteröidä kiistasi sovitteluun 'Stichting WebwinkelKeur' -säätiön kautta Webwinkelkeur.nl.

15. helmikuuta 2016 alkaen kuluttajat voivat myös EU:ssa rekisteröidä valituksia Euroopan komission ODR-foorumin kautta. Tämä ODR-alusta löytyy eurooppalaiselta ODR-alustalta: European ODR Platform. Jos valitustasi ei vielä käsitellä muualla, voit vapaasti jättää valituksen Euroopan unionin alustan kautta.

Webwinkelkeur Kiyoh Trustpilot Opencircuit